Internationale Online marketing met Ad-Vantage Internet Marketing

Internationale online marketing

Adverteren in het buitenland

Naast Adverteren in Nederland bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid om internationaal te adverteren. Wij hebben in de afgelopen jaren een netwerk van lokale PPC specialisten opgebouwd. Op deze manier kunnen wij u ook met adverteren in het buitenland dezelfde kwaliteit bieden als u van ons gewend bent. Zo zijn er voor nederlandse ondernemers veel mogelijkheden met internationale online marketing, zo kunt u gemakkelijk internationaal adverteren via Google Adwords. Cijfermatig gezien is nederland maar een kleine afzetmarkt.


Hieronder vindt u een kleine selectie uit de landen waarmee wij u kunnen helpen om te adverteren. Staat het gewenste land er niet tussen? Dankzij ons grote netwerk van lokale specialisten is de kans groot dat wij u ook hiermee kunnen helpen. Als u overweegt om internationaal te adverteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u

Starten met internationale online marketing?

  • Hoe richt ik mijn domeinstructuur in?
  • Verdiep u in de regel & wetgeving
  • Welke betaalmethodes hanteren ze daar
  • Houdt rekening met cultuurverschillen

Enkele landen waar wij u kunnen helpen

Adverteren in Duitsland
Voor Nederlandse bedrijven liggen er grote kansen in Duitsland. De duitse E-commerce markt omvat maar liefst 61,2 miljoen internetgebruikers met een B2C e-commerce omzet van 71,2 miljard in 2014 Kun je al nederlandse ondernemer de Duitse markt niet negeren. Dit blijkt uit het feit dat Duitsland een van de grootste online afzetmarkten in Europa heeft. Start vandaag nog met online marketing in Duitsland.
Adverteren in Frankrijk
In 2015 name de online verkopen in Frankrijk met 17% toe en blijkt dat 64% van de consumenten online een aankoop hebben gedaan. Het jaarlijkse gemiddelde bestedingspatroon van de Franse consument is nog nooit zo hoog geweest als vandaag de dag. Mobiele apparaten zijn veelal in gebruik onder de gebruikers, maar de webwinkeliers in Frankrijk hebben hier nog een achterstand in te halen om hier volledig van te kunnen profiteren.
Adverteren in Spanje
De e-commerce markt in Spanje heeft vanwege de recessie lange tijd behoorlijk achter gelopen op Noord-Europa, maar dit verandert snel. De Spaanse e-commerce sector groeit op dit moment flink en ook de Spaanse economie groeit weer. Voor 2015 verwacht het IMF zelfs een hogere groei in de online markt van Spanje dan bijvoorbeeld in andere grote economieën zoals Frankrijk en Duitsland. Daarom is Spanje op dit moment een zeer interessante markt voor online partijen met internationale ambities.
Adverteren in Engeland
Het Verenigd Koninkrijk telt in 2015 ruim 46,8 miljoen online shoppers en behaalde een e-commerce omzet van meer dan 127 miljard euro. Daarmee is het momenteel de grootste e-commerce markt van Europa (gevolgd door Duitsland) en men verwacht dat dit de komende jaren ook nog wel zo zal blijven. De verwachting is zelfs dat de UK alleen maar verder zal uitlopen mede door de hoge integratie van mobiel online shoppen (m-commerce). Naast de grote omzet en de ruim 45 miljoen online shoppers, ligt ook het gemiddelde uitgavepatroon van de Britse online shopper extreem hoog. Met een gemiddeld online bestedingsbedrag van €3.073,- per persoon per jaar blijven zij de Nederlandse e-shoppers met een gemiddelde €1.100,- per persoon per jaar een flink eind voor.